Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Modlniczka Specjalista ds. Obsługi Klienta Modlniczka
Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.
Modlniczka, ul. Komandosów 1/6
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
566 dni temu
Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Modlniczka, ul. Komandosów 1/6

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Twój zakres obowiązków:
  • bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji
  • weryfikacja zleceń pod kątem obowiązujących procedur i wypracowywanie optymalnych rozwiązań dla Klienta
  • monitorowanie zleceń i nieprawidłowości
  • kwotacje i przygotowywanie ofert handlowych dla klienta
  • współpraca z innymi jednostkami firmy w kraju i zagranicą
  • proponowanie optymalnych rozwiązań Klientom oraz Partnerom DB Schenker
  • obsługa systemów informatycznych i pakietu Microsoft Office
  • współuczestnictwo w procesach optymalizacyjnych związanych z obsługą klienta
Nasze wymagania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
  • prorozwojowe nastawienie do procesów obsługi Klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, min. B2
  • wymagana znajomość branży TSL oraz zagadnień z nią związanych
  • zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami, komunikatywność
  • umiejętność budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań, dotrzymywanie terminów i zobowiązań
  • umiejętność działania według procedur oraz proponowania rozwiązań
To oferujemy:
  • pracę hybrydową
  • kompleksowy program wdrożeniowy
  • szkolenia wewnętrzne
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (wolontariat)
  • udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów
  • pracę w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów

 

Zainteresowana? Zainteresowany?


Aplikuj - Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...