KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Regionalnym Centrum Sprzedaży [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
- prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży usług oraz produktów oferowanych przez KIR oraz pozyskiwanie nowych Klientów na usługi KIR;
- bezpośrednia, obsługa Klienta w Oddziale w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
- generowanie certyfikatów i przygotowanie zestawów do wydania;
- wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
- pełna obsługa, weryfikacja i archiwizacja dokumentów Klientów;
- obsługa finansowo-księgowa Klienta;
- dostarczanie certyfikatów do Klientów na terenie Rzeszowa i województwa podkarpackiego;
- obsługa Banków Spółdzielczych w zakresie realizowanej współpracy;
- utrzymywanie kontaktów z istniejącymi Klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz odpowiedzialność za wzrost sprzedaży);
- prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta.
Oczekujemy:
- doświadczenia w obsłudze Klienta i sprzedaży (minimum 2 lata);
- umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami;
- nastawienia na wyniki i umiejętności pracy w zespole i zgodnie z procedurami;
- systematyczności i wytrwałości w działaniu;
- komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia;
- dynamiki i szybkiego tempa pracy;
- konsekwencji w egzekwowaniu ustaleń z Klientami i współpracownikami;
- jakości i profesjonalizmu w pracy;
- znajomości pakietu MS Office;
- prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego.
Dlaczego warto pracować w KIR?