- Ogłoszenie nr: 163725
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 października 2014 r.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Monitorowania w Departamencie Europejskiego Funduszu Społecznego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa ul. Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Mysia 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie postępów wdrażania PO KL, w tym weryfikowanie i zatwierdzanie sprawozdań przekazywanych do IZ PO KL przez Instytucje Pośredniczące w celu terminowego przygotowania dokumentów sprawozdawczych na poziomie Instytucji Zarządzającej PO KL,
- przygotowywanie analiz, notatek i materiałów informacyjnych opisujących postęp we wdrażaniu PO KL,
- weryfikowanie informacji kwartalnych nt. stanu wdrażania PO KL przekazywanych przez IP PO KL i pomoc w przygotowywaniu informacji kwartalnej na temat stanu realizacji PO KL na poziomie IZ PO KL w celu terminowego jej przekazania do Instytucji Koordynującej Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013,
- opracowywanie analiz i materiałów na potrzeby przygotowania systemu monitorowania programów operacyjnych współfinansowanych ze środków EFS w latach 2014-2020,
- realizacja zadań związanych z obsługą Sekretariatu Komitetu Monitorującego PO KL oraz PO WER w szczególności aktualizacja dokumentów regulujących tryb i pracę Komitetu, opracowywanie agendy i organizacja posiedzeń Komitetu, sporządzanie protokołów i redagowanie uchwał Komitetu
- monitorowanie funkcjonowania Podkomitetów Monitorujących PO KL oraz grup roboczych Komitetu Monitorującego PO KL,
- udział w pracach związanych z przygotowywaniem dokumentów programowych, strategicznych, wdrożeniowych i instytucjonalnych oraz procedur związanych z perspektywą finansową 2014-2020, zgodnie z właściwością Wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– organizacja, prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
– brak podjazdu przy wejściu do budynku
– brak wind dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych
– ciągi komunikacyjne nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/innym piętrze
– praca w pokoju wieloosobowym
– brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie tematyki funduszy europejskich lub polityki rozwoju regionalnego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem projektami, w szczególności finansowanymi z EFS
- znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
- znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów współfinansowanych z EFS
- wiedza z zakresu monitorowania projektów i programów operacyjnych
- umiejętność obsługi komputera i wykorzystania pakietu MS Office, w szczególności dobra znajomość MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- rzetelność i terminowość
- umiejętność organizacji pracy własnej
- zorientowanie na osiąganie celów
- skuteczna komunikacja
- umiejętność współpracy
- umiejętności analityczne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów