Zawód: Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania wobec kandydata: - wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia, - wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego i rozliczeń VAT, - znajomość ogólnych zasad rachunkowości, - biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word), - umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania informacji oraz pracy z obowiązującymi przepisami, - umiejętność analitycznego myślenia, - skrupulatność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność za efekty własnej pracy, - wychodzenie z inicjatywą i poszukiwanie rozwiązań, - chęć uczenia się i otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja pracy własnej i zdolność do pracy pod presją czasu, - znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, - biegła znajomośc języka polskiego. Praca w godz.: 7:30-15:30. Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatki
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy