Praca.pl Praca Dolnośląskie Jelenia Góra Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Jelenia Góra
Specjalista wsparcia klienta w branży motoryzacyjnej z językiem czeskim

Specjalista wsparcia klienta w branży motoryzacyjnej z językiem czeskim

Concentrix
Jelenia Góra
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
12 dni temu

Ogłoszenie numer: 9466492, z dnia 2025-01-25

Concentrix

Specjalista wsparcia klienta w branży motoryzacyjnej z językiem czeskim

Miejsce pracy: Jelenia Góra

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-mail w imieniu Grupy Volkswagen.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań oraz działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen.
  • Zapewnienie ciepłego i entuzjastycznego podejścia podczas każdej interakcji z klientem.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, język czeski na poziomie min. C1.
  • Dobra znajomość języka angielskiego na min. poziomie B2.
  • Zdolność zachowania spokoju i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Grupy Volkswagen.

Oferujemy

  • Zdalną pracę w ramach wsparcia Grupy Volkswagen.
  • Pakiet korzyści, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
  • Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
  • Budowanie kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych w Grupie Volkswagen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Concentrix

We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.

Podobne oferty

  • Customer service specialist in the automotive industry with Czech

    Concentrix   Jelenia Góra    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista od obsługi klienta - język czeski

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Utrzymanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi. Proaktywne rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Wrocław    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Wrocław    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Komunikacja z klientami luksusowej marki poprzez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań. Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Dbanie o pozytywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   8 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    RACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność 8500 ZŁ BRUTTO MIESIĄC zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta. Korzystanie z zaawansowanych...
  • Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

    Concentrix   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie problemów i oferowanie...
  • Doradca Klienta z językiem ukraińskim

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów UKRAIŃSKICH; Przygotowywanie materiałów pisemnych oraz wideo po ukraińsku dla naszych klientów; Prowadzenie pierwszych rozmów z interesantami umawiającymi się z nami na rozmowy przez naszą stronę www; zawieranie umów z klientami...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.