specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Koordynacja finansowania, rozliczania zadań i dbanie o terminowość płatności zgodnie z wymogami podmiotów finansujących. Opracowywanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany oraz sprawozdań finansowych (wewnętrznych i zewnętrznych). Ocena wydatków (przepisy wewnętrzne/zewnętrzne,...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) Opis stanowiska księgowanie dokumentów oraz kontrola ich poprawności formalnej i merytorycznej; prowadzenie rejestrów księgowych i bieżące monitorowanie rozrachunków; przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych w systemie bankowym; wystawianie...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
Łódź, Limanowskiego 179
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
227 dni temu
Brunata Zenner jest jedną z wiodących na świecie, międzynarodowych firm działających w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody i innych mediów. Jesteśmy obecni w 17 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 400 pracowników (300 osób w Łodzi i kolejne 100 w różnych lokalizacjach), którzy każdego dnia przyczyniają się do opracowywania rozwiązań optymalizujących zużycie energii w mieszkaniach i budynkach.
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Miejsce pracy: Łódź, Limanowskiego 179
Twój zakres obowiązków:
sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody
wprowadzanie danych do systemu
kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych
analiza kosztów zużycia ciepła i wody
prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim
Nasze wymagania:
bardzo dobra znajomość języka duńskiego
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
umiejętność myślenia analitycznego
sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu
zaangażowanie i samodzielność
To oferujemy:
kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Koordynacja finansowania, rozliczania zadań i dbanie o terminowość płatności zgodnie z wymogami podmiotów finansujących. Opracowywanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany oraz sprawozdań finansowych (wewnętrznych i zewnętrznych). Ocena wydatków (przepisy wewnętrzne/zewnętrzne,...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) Opis stanowiska księgowanie dokumentów oraz kontrola ich poprawności formalnej i merytorycznej; prowadzenie rejestrów księgowych i bieżące monitorowanie rozrachunków; przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych w systemie bankowym; wystawianie...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...