Specjalista

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
12 godz. temu
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159004

Warunki pracy


  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).



Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z ewentualnej rewizji planu.
  • Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem planów i sprawozdań Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz koordynuje przygotowania zbiorcze opinii do tych dokumentów.
  • Prowadzi sprawy związane z opłatami nawigacyjnymi w tym: prowadzi postępowania administracyjne, współpracuje z Komisją Europejską i EUROCONTROL w tym przekazuje właściwym podmiotom informacje i dokumentacje dotyczącą opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, organizuje konsultacje z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, opiniuje rozliczenie refundowanych kosztów zwolnień z opłat nawigacyjnych.
  • Prowadzi w obszarze ekonomiczno-finansowym sprawy związane z ogłaszaniem sprawozdań rocznych instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w Dzienniku Urzędowym Urzędu.
  • Bierze uział w sprawach związanych ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z systemem skuteczności działania, w tym bierze udział w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych i zespołów zadaniowych.
  • Bierze uział w sprawach z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w ekonomiczno-finansowym aspekcie systemu skuteczności działania oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień.
  • Opracowuje w obszarze ekonomiczno-finansowym projekty regionalnego/krajowego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej.
  • Organizuje i wykonuje czynności kontrolne związane z certyfikacją i nadzorem w obszarze ekonomiczno-finansowym nad instytucjami żeglugi powietrznej, nadzoruje realizację wniosków pokontrolnych i programów naprawczych dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub prawo lub administracja lub finanse i rachunkowość lub ekonometria lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub logistyka lub transport lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub prawo lub bankowość lub ekonometria
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w lotnictwie lub transporcie lub logistyce lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomiczno-finansowymi
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy prawo lotnicze oraz aktów wykonawczych do niej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość programu MS Excel
  • Kompetencje behawioralne: myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, współpraca, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu controllingu
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość zasad ekonometrii i statystyki
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: przepisy międzynarodowe EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego z zakresu Działu II Postępowanie

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo komunikatywnym (A2) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego ukończenia studiów podyplomowych z zakresu controllingu.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarządzania operacyjnego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie lub w temacie maila:
"Oferta pracy LER-7/4-100/2025"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.


2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.


3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.


5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.


6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.


7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.


8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.


9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.


10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.


11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Ekspert / Ekspertka ds. Projektów AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja rola: Uczestniczysz w projektach dotyczących obszaru AML-CFT w tym we wdrożeniu Nowego pakietu AML-CFT; Uczestniczysz w procesie analizy luki, projektowaniu zmian w procesach, regulacjach wewnętrznych i systemach informatycznych banku w celu zapewnienia zgodności z regulacjami AML-CFT i...
  • Starszy Analityk / Starsza Analityczka AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja rola: Opiniujesz analizy podejrzanych transakcji lub aktywności klientów wykonane przez Analityków AML; Rekomendujesz zgłoszenia transakcji podejrzanych do GIIF (STR/SAR) lub podejmowanie innych działań w celu ograniczenia ryzyka ML-FT generowanego przez klienta; Sporządzasz lub...
  • Group Internal Audit Assistant​

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
  • Asystent ds. Audytu Wewnątrzgrupowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Wsparcie w realizacji audytów wewnętrznych; Przygotowywanie dokumentacji audytowej; Testowanie skuteczności kontroli i ocena procesów; Rejestrowanie wyników audytu w bazie danych;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Ubezpieczeń

    STRABAG BRVZ Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Pruszków, ul. Parzniewska 10    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola w STRABAG Obsługa floty pojazdów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, podatku od środków transportu. Nadzór nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych i budowlanych. Co jest dla nas ważne wykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość jęz. niemieckiego lub/i angielskiego;...
  • Specjalista ds. ekonomicznych i kalkulacji

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie prognoz finansowych wskaźników...
  • Ekspert / Ekspertka ds. Projektów AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja rola: Uczestniczysz w projektach dotyczących obszaru AML-CFT w tym we wdrożeniu Nowego pakietu AML-CFT; Uczestniczysz w procesie analizy luki, projektowaniu zmian w procesach, regulacjach wewnętrznych i systemach informatycznych banku w celu zapewnienia zgodności z regulacjami AML-CFT i...
  • Starszy Analityk / Starsza Analityczka AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja rola: Opiniujesz analizy podejrzanych transakcji lub aktywności klientów wykonane przez Analityków AML; Rekomendujesz zgłoszenia transakcji podejrzanych do GIIF (STR/SAR) lub podejmowanie innych działań w celu ograniczenia ryzyka ML-FT generowanego przez klienta; Sporządzasz lub...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    Daedong System Poland Sp. z o.o.   Cieszyn, Mała Łąka 28/32    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zadania: Prowadzenie bieżącej księgowości i gospodarki magazynowej; Przygotowanie sprawozdań finansowych i udział w audytach; Rozliczanie podatków (CIT, podatek u źródła) Sprawozdawczość do urzędów (GUS, NPB, INTRASTAT) Współpraca z biurem rachunkowym i wewnętrznym zespołem księgowym;