Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 44684
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi (praca w terenie), permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz może odbywać się w nietypowych godzinach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Przygotowywanie programów spotkań i wizyt Prezesa RM
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, notatek, opracowań na temat poszczególnych punktów scenariusza imprezy
- Nadzór nad przygotowaniem i organizacją spotkań i wydarzeń z udziałem Prezesa RM oraz członków rządu i kierownictwa KPRM w zakresie organizacji i obsługi medialnej
- Uczestnictwo w wizytach przygotowawczych, podczas których ustalane są szczegóły programu w celu ustalenia ostatecznego kształtu wizyt Premiera
- Współpraca przy organizacji wizyt ze służbami zaangażowanymi w organizację imprez
- Współpraca przy realizacji zadań związanych z organizacją lotów Prezesa RM
- Współpraca przy organizacji wizyt z komórkami organizacyjnymi KPRM oraz innymi Wydziałami Centrum Informacyjnego Rządu
- Przygotowywanie projektów pism dotyczących zaproszeń Prezesa RM oraz zaproszeń od Prezesa RM
- Prowadzenie korespondencji Prezesa RM w sprawach dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych w celu ich prawidłowego przebiegu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej
- Znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- Swoboda wyrażania myśli w mowie i piśmie
- Kompetencje: komunikacja; kreatywność; negocjowanie; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; współpraca; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; myślenie analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie humanistyczne
- Przeszkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego, Public Relations, komunikacji społecznej
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2