Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Warszawa

43 dni temu

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 61330

Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny zaopatrzony w windę, ale nie w pełni dostosowaną do przewożenia osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak odpowiednich oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością słuchową i wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych). Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Zakres zadań

  • redagowanie i zamieszczanie informacji w serwisie internetowym i Biuletynie Informacji Publicznej;
  • redakcja merytoryczna i koordynacja informacji zamieszczanych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej i na stronie internetowej Kuratorium;
  • realizacja zadań z zakresu dostępności cyfrowej podmiotów publicznych;
  • współpraca w realizacji projektów edukacyjno-społecznych;
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi;
  • współpraca przy realizacji zadań związanych z przygotowaniem wydawnictw informacyjnych Kuratorium;
  • opracowywanie analiz i sprawozdań na potrzeby Kuratorium;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania komunikatów;
  • samodzielność i inicjatywa;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność współpracy;
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, poczta email);
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku zajmującym się komunikacją społeczną lub na stanowisku administracyjnym;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z prasą lub w zakresie udzielania informacji publicznej;
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu oświaty w Polsce oraz przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • umiejętności: analityczne, pracy w zespole, komunikacji interpersonalnej;
  • odporność na stres i dyspozycyjność.
Inspektor zajmuje się, jak sama nazwa wskazuje, wykonywaniem różnorodnych działań z zakresu administracji publicznej. Zależą one do rodzaju instytucji lub referatu, w którym jest zatrudniony. Dba o prawidłowe funkcjonowanie urzędu oraz profesjonalną obsługę petentów. Sporządza niezbędną dokumentacje, przygotowuje projekty, wykonuje prace zlecone przez nadrzędne jednostki, oraz bierze udział w spotkaniach dotyczących ...
Praca Inspektor w Administracji Publicznej