Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 64455
Warunki pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – ZUS, US, komornicy.
Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Finansów KWP w Lublinie na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- naliczanie i sporządzanie list płac uposażeń i wynagrodzeń funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym oraz dokonywanie potrąceń na podstawie decyzji organów egzekucyjnych oraz potrąceń wynikających z obowiązujących przepisów
- naliczanie dodatkowych należności jednorazowych i periodycznych przysługujących pracownikom i funkcjonariuszom, odnotowywanie faktu ich wypłat w kartach uposażeń i wynagrodzeń
- naliczanie należności i sporządzanie dokumentów wypłat dla zwolnionych ze służby funkcjonariuszy oraz zwalnianych pracowników cywilnych, a także dokonywanie ostatecznych rozliczeń kart uposażeń i wynagrodzeń tych osób
- wyliczanie pracownikom i funkcjonariuszom wynagrodzeń/uposażeń za czas choroby, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, macierzyńskiego, rodzicielskiego i świadczenia rehabilitacyjnego
- ubruttowienie dochodów funkcjonariuszy zwolnionych ze służby bez uprawnień emerytalno – rentowych, ustalanie odpowiedniego wskaźnika ubruttowienia za dany rok, przeliczenie przedmiotowych dochodów tym wskaźnikiem, dokonanie waloryzacji według obowiązującego wskaźnika
- sporządzanie zaświadczeń do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA stanowiących podstawę naliczenia należnej funkcjonariuszowi emerytury lub renty, zaświadczeń o uposażeniu /wynagrodzeniu funkcjonariuszom i pracownikom Policji
- obliczanie miesięcznych zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłaconych uposażeń, wynagrodzeń i innych należności podlegających opodatkowaniu
- naliczanie miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy pracowników Policji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
- znajomość przepisów regulujących sprawy płacowe i ubezpieczeniowe policjantów i pracowników Policji, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o Policji, Kodeks pracy
- umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel, Internet)
- zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność, systematyczność i sumienność
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe