Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 79553
Warunki pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 – 15.30,
- praca przy monitorze ekranowym,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- czas pracy - zgodnnie z przepisami o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniu biurowym w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów itp.
Zakres zadań
- przygotowywanie i opracowywanie założeń i tworzenie dokumentów w zakresie eksploatacji , modernizacji i rozwoju systemów radiokomunikacyjnych,
- przygotowywanie i opracowywanie SOPZ dla planowanych projektów budowy, rozbudowy i modernizacji systemów radiokomunikacyjnych woj. lubuskiego oraz uczestnictwo w związanych z nimi komisjach przetargowych,
- monitorowanie rynku technologii i sprzętu radiokomunikacyjnego oraz uczestniczenie w ocenie ich przydatności w łączności policyjnej,
- udział w opracowywaniu dokumentów określających zasady instalacji i użytkowania sprzętu radiokomunikacyjnego,
- współpraca z Biurem Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji, Komendami Wojewódzkimi Policji w kraju, wydziałami Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., jednostkami organizacyjnymi Policji woj. lubuskiego, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi państwowymi służbami bezpieczeństwa publicznego i ratownictwa w zakresie utrzymania, budowy i rozwoju systemów radiokomunikacyjnych,
- bieżąca współpraca ze służbami Biura Łączności i Informatyki KGP oraz podmiotami poza policyjnymi w zakresie utrzymania i rozwoju systemów łączności radiowej Policji,
- bieżąca współpraca ze służbami technicznymi jednostek szczebla KMP i KPP garnizonu lubuskiego w zakresie utrzymania i rozwoju systemów łączności radiowej Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne o profilu radiokomunikacyjnym lub teleinformatycznymdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w technicznej obsłudze urządzeń radiokomunikacyjnych
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu systemów radiokomunikacyjnych (infrastruktura, dokumentacja techniczna) użytkowanych w Policji,
- obsługa specjalistycznych narzędzi i programów komputerowych stosowanych w radiokomunikacji potwierdzona szkoleniami, certyfikatami,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka obcego: angielski na poziomie dokumentacji technicznej,
- uprawnienia budowlane w telekomunikacji,
- przeszkolenie: doświadczenie w obszarze systemów radiokomunikacyjnych.