Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Chojnice
Ogłoszenie o naborze Nr 88458
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym przy komputerze. Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- W zakresie pracy kadrowej:
- sporządzanie projektów dokumentacji nawiązania, przebiegu oraz rozwiązania stosunku służbowego policjantów i pracowników;
- prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników;
- wykonywanie zadań użytkownika systemów informatycznych SESPol, SWOP, SIDAS;
- realizacja zadań związanych z wydawaniem i wymianą dokumentów służbowych;
- prowadzenie gospodarki pieczęciami i stemplami znajdującymi się na stanie jednostki;
- przyjmowanie dokumentacji od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji;
- realizacja zadań związanych z Ceremoniałem Policyjnym;
- W zakresie działalności szkoleniowej i organizacji stażu zawodowego:
- rozpoznawanie i zapotrzebowanie potrzeb jednostki w zakresie szkoleń specjalistycznych i doskonalenia zawodowego;
- organizacja kierowania kandydatów na szkolenia, kursy doskonalenia zawodowego oraz warsztaty w ramach limitów przydzielonych przez KWP;
- planowanie przedsięwzięć szkoleniowych podlegających planowaniu rocznemu w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego;
- sporządzanie okresowej i rocznej sprawozdawczości z działalności szkoleniowej realizowanej w jednostce;
- opracowywanie projektów dokumentacji niezbędnej do zawarcia, realizacji oraz zakończenia umów stażowych, w tym współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie przebiegu stażu zawodowego;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- umiejętności w zakresie komunikacji społecznej,
- umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
- znajomość przepisów ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej, zarządzenia nr 678 KGP w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych;
- nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność analizy oraz tworzenia tekstów o charakterze prawnym
- terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu