Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Grudziądz
Ogłoszenie o naborze Nr 98521
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowej normy czasu pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Zakres zadań
- Koordynowanie pracą sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
- Sprawdzanie poprawności wypełnienia druków KSIP przez policjantów
- Wprowadzenie danych do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych dotyczących prowadzonych postępowań
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i podawczego Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Prowadzenie ewidencji elektronicznych kart karnych Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Odbieranie, przesyłanie i ewidencjonowanie telegramów oraz poczty elektronicznej
- Odbiór i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Ewidencja i wysyłanie korespondencji nadawanej z Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Odbiór korespondencji od listonosza Poczty Polskiej dla całej KMP Grudziądz i rozdysponowanie na poszczególne Wydziały w KMP Grudziądz
- Weryfikacja wg. liczb dziennika i rozdział dokumentów wpływających do Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą dla poszczególnych funkcjonariuszy
- Archiwizowanie dokumentów wytworzonych w sekretariacie
- Skanowanie i kserowanie akt dla poszczególnych funkcjonariuszy Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Pobieranie od dyżurnego KMP Grudziądz pakietów z narkotykami i przekazanie ich referentowi odpowiedzialnemu za przygotowanie korespondencji do wysłania
- Odnotowywanie obiegu akt w systemie ERCDŚ oraz wyrejestrowywanie pomocy prawnych
- Rejestracja czasu pracy funkcjonariuszy Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego w bazie SWOP
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję wpływającą do wydziału z prokuratur i sądów oraz zapytania od stron i uczestników procesowych
- Wsparcie sekretariatu w wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w urzędzie administracji publicznej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Komunikatywność
- Umiejętność i terminowej realizacji zadań służbowych
- Umiejętność pracy własnej i pracy w zepole
- Odporność na stres