Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136097
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy z obszaru kontroli zarządczej, w tym bierze udział w opracowaniu rocznego planu działalności GIOŚ i sprawozdania z jego realizacji oraz w przeprowadzeniu samooceny systemu kontroli zarządczej i w opracowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej
- Bierze udział w opracowaniu i monitoruje realizację rocznych planów działalności komórek organizacyjnych GIOŚ
- Uczestniczy w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań systemowych, w tym z zakresu zarządzania ryzykiem oraz podejścia procesowego
- Bierze udział w opracowaniu półrocznych planów pracy GIOŚ oraz sprawozdań z ich realizacji
- Przygotowuje pisma, informacje i odpowiedzi do organów administracji i innych podmiotów zewnętrznych w przypadkach wymagających wkładu z kilku komórek organizacyjnych GIOŚ
- Przygotowuje do publikacji informacje i dokumenty w zakresie realizowanych zadań na stronie intranetowej i na BIP GIOŚ
- Bierze udział w redagowaniu i współtworzeniu, we współpracy z komórkami organizacyjnymi GIOŚ i wojewódzkimi inspektoratami ochrony środowiska Informacji o realizacji zadań Inspekcji Ochrony Środowiska
- Bierze udział w realizacji zadań związanych z potrzebami statystyki publicznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach administracji publicznej w obszarze kontroli zarządczej
- Znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej
- Ogólna wiedza na temat resortu klimatu i środowiska
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, analizy i syntezy informacji
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami Word, Excel, PowerPoint - MS Office
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie lub studia podyplomowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej lub kontroli zarządczej
- Umiejętność obsługi narzędzi do opisywania, prezentacji i modelowania procesów w notacji BPMN