Praca.pl Praca Małopolskie Oświęcim
Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej

Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Oświęcim
praca stacjonarna
3 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1146
OBOWIĄZKI:
Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE DAWNEGO AUSCHWITZ I Konserwacja malarskich nawarstwień ściennych. Etap IV, w tym: 1. Współpraca przy opracowywaniu umów obejmująca konsultacje z działem księgowości i obsługą prawną; 2. Sporządzanie notatek służbowych dotyczących przeprowadzanego rozeznania rynku; 3. Prowadzenie kartotek odzieży i środków ochrony indywidualnej pracowników projektów; 4. Koordynacja w zakresie przygotowywania, przepływu i archiwizacji dokumentów i korespondencji w tym rejestrowanie korespondencji oraz dokumentów finansowych; 5. Prowadzenie planu finansowego projektów, w tym: przygotowywanie i bieżąca aktualizacja w programach finansowo-księgowych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych oraz załączników nr 5 i ich korekt, wprowadzania do ww. systemów zamówień, zleceń i umów oraz aktualizacja tych dokumentów; 6. Kontrola ponoszonych nakładów finansowych i ich zgodności z zatwierdzonym budżetem, w tym weryfikacja zleceń i umów zawieranych z wykonawcami, pod kątem zgodności z zaplanowanym budżetem; 7. Przekazywanie dokumentów finansowych zaakceptowanych przez osoby merytoryczne pod kątem zgodności z planem finansowym do akceptacji formalno-rachunkowej, 8. Przygotowanie danych do sprawozdań merytorycznych; 9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excel


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne: 1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe; 2. Doświadczenie w pracy administracyjnej, staż pracy 3 lata; 3. Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office; 4. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność; 5. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia; 6. Dobra organizacja pracy; 7. Odpowiedzialność i obowiązkowość; 8. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dot. cudzoziemców). Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy - praca w systemie równoważnego czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 520 do 7 360 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Jolanta Krzyścin
338425771 w. 1110


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

osoby spełniające wymagania postawione w ofercie pracy proszone są o kontakt ze swoim doradcą klienta (w przypadku osób zarejestrowanych w PUP Oświęcim), w przypadku osób niezarejestrowanych - kontakt z ofertami pracy - (33) 842 57 71 wew. 1110 lub 2110

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Aplikuj teraz