- generowanie raportów sprzedażowych (dziennych i okresowych) oraz przygotowywanie doraźnych analiz na potrzeby bieżących działań,
- systemowe zarządzanie cenami - wprowadzanie promocji oraz przecen,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji o akcjach promocyjnych między centralą, działem zaopatrzenia a sklepami,
- ścisła współpraca z działem handlowym oraz zespołami sklepów,
- koordynacja procesu zamawiania towarów pod planowane promocje,
- udział w przygotowywaniu katalogów i gazetek promocyjnych.
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel: tabele przestawne, formuły, analizy raportowanie) oraz środowiska Google Workspace,
- umiejętność tworzenia i interpretowania raportów, wyciągania jakościowych wniosków i prezentowania ich w formie rekomendacji,
- zainteresowanie zmianami na rynku, znajomość trendów w branży handlowej i działań konkurencji.
- doświadczenie w branży handlowej - jesteśmy otwarci zarówno na osoby z doświadczeniem, jak i na stawiające pierwsze kroki, które chcą poznać mechanizmy promocji i sprzedaży.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres 6 msc., następnie czas nieokreślony),
- elastyczny czas pracy - pracujemy hybrydowo (3 dni z biura i 2 dni zdanie),
- możliwość tworzenia i wdrażania rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- pracę w zgranym zespole, gdzie stawiamy na codzienne wsparcie i wspólne rozwiązywanie wyzwań,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, kartę MultiSport, bony świąteczne, zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, dostęp do platformy językowej oraz wellbeingowej, wyprawki dla dzieci, świadczenia socjalne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.