- Obsługa zleceń transportowych.
- Nadzór nad usługami intermodalnymi.
- Koordynacja procesu transportowego.
- Komunikacja z klientami i podwykonawcami.
- Rozwiązywanie reklamacji i podejmowanie działań korekcyjnych.
- Utrzymywanie stałej komunikacji z klientami.
- 2 lata doświadczenia w spedycji intermodalnej.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Znajomość rynku przewoźników.
- Zaangażowanie i samodzielność.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Komunikatywny angielski.
- Stabilne zatrudnienie (UoP).
- Praca w międzynarodowym środowisku.
- Sprawiedliwy system premiowy.
- Rozwój zawodowy i edukacyjny.
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Pakiet socjalny i sportowy.
- Telefon służbowy i finansowanie okularów.
- Dostęp do platform edukacyjnych.
- Biuro z parkingiem, platforma rozwojowa G-Learning.
Poznaj
GEODIS Poland
Wizją GEODIS jest bycie partnerem w rozwoju klientów. Jako firma logistyczna osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu naszych liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Nasz nacisk na doskonałość w tych obszarach sprawił, że staliśmy się światowym liderem w zakresie łańcucha dostaw, zobowiązanym wobec pomocy klientom w pokonywaniu ograniczeń logistycznych.
Ponad wiek doświadczenia
GEODIS wzmacnia swoje silne strony jako firma transportowa od ponad wieku doświadczenia oraz wysoce ustrukturyzowanego podejścia do klientów. Ułatwia to grupie zrozumienie potrzeb naszych klientów. Zrozumienie to pozwala nam następnie dostarczać innowacyjne, w pełni zintegrowane i dostosowane rozwiązania logistyczne na całym świecie, optymalizujące wyniki operacyjne oraz w zakresie ochrony środowiska łańcuchów dostaw naszych klientów.