Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Sponsorship Manager

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Warszawa, Wola, Browary Warszawskie
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
66 dni temu
Sponsorship Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Wola, Browary Warszawskie

Zajmujemy się organizacją konferencji dla różnych branż. Chcielibyśmy podjąć współpracę z Osobą, która dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym odpowiednio zagospodaruje obszar współpracy z Partnerami naszych wydarzeń. To praca wymagająca samodzielności i podejmowania własnej inicjatywy oraz dająca możliwości rozwoju.

Obowiązki
  • Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z Partnerami organizowanych wydarzeń
  • Ofertowanie, negocjacje i ustalanie warunków współpracy
  • Obsługa Partnerów - dbałość o zrealizowanie zakontraktowanych świadczeń
  • Budowanie długofalowych relacji
Kwalifikacje/Umiejętności
  • Otwartość, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktu
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizację powierzonych obowiązków
  • Umiejętność planowania i sprawnej koordynacji działań
  • Chęć współpracy z innymi działami w firmie w realizacji celu
  • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie sprawnej komunikacji
Oferujemy pracę
  • o charakterze stacjonarnym w dobrze zlokalizowanym biurze na Woli (obok Browarów Warszawskich)
  • w zróżnicowanym i różnorodnym, choć kameralnym zespole
  • w oparciu o umowę o pracę/kontrakt B2B (do wyboru)
  • przy pełnym wsparciu zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

ADN Akademia

Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych  działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.

Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.

Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...