Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Sprzedawca - Rynek Pojazdów Osobowych i Ciężarowych
Sprzedawca - Rynek Pojazdów Osobowych i Ciężarowych
Grupa Inter Cars
Toruń
praca stacjonarna
2009 dni temu
Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej? Ponadto prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach. Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat? Wejdź na www.intercars.eu
Do Filii w Toruniu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Sprzedawca - Rynek Pojazdów Osobowych i Ciężarowych
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń
Opis stanowiska:
obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych do pojazdów osobowych i ciężarowych
informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej
zgłaszanie wniosków dotyczących uzupełnienia oferty
Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w sprzedaży części do samochodów osobowych/ciężarowych
znajomość budowy pojazdów mechanicznych
komunikatywności
dobra znajomość lokalnego rynku motoryzacyjnego
odporność na stres
Kandydatom oferujemy:
konkurencyjne wynagrodzenie
pracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzi
pracę w przyjaznej kulturze organizacyjnej
nowoczesne narzędzia pracy
stabilne zatrudnienie
wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.