Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
18 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
18 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Sprzedawca ubrań motocyklowych, akcesoriów oraz części
Sprzedawca ubrań motocyklowych, akcesoriów oraz części
Grupa Inter Cars
Toruń
praca stacjonarna
2372 dni temu
Inter Cars jest największym Europie dystrybutorem części zamiennych do samochodów, AC Motors jest największym na Pomorzu autoryzowany dealerem motocykli. W swojej ofercie posiadamy takie marki jak Ducati, Triumph, Yamaha, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa i IM Inter Motors.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do Filii w Toruniu:
Sprzedawca ubrań motocyklowych, akcesoriów oraz części
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń
Opis stanowiska:
obsługa klienta w zakresie sprzedaży
informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej
zgłaszanie wniosków dotyczących uzupełnienia oferty
Od kandydatów oczekujemy:
przyjazna postawa i pozytywne nastawienie do ludzi i pracy
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
wykształcenie minimum średnie (mile widziane z zakresu mechaniki pojazdowej)
dodatkowym atutem będzie znajomość branży motocyklowej
Kandydatom oferujemy:
konkurencyjne wynagrodzenie
pracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzi
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
18 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
18 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.