Stanowisko ds. biura obsługi interesanta

Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Bolesławiec
praca stacjonarna
4 dni temu
Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Stanowisko ds. biura obsługi interesanta
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0781
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów promocyjnych, - przyjmowania i rejestrowanie korespondencji wpływającej, przekazywanie jej do dekretacji oraz zainteresowanym Naczelnikom Wydziałów i jednostkom podległym, obsługa korespondencji wychodzącej, - obsługa korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów eDokument, - przyjmowanie wniosków i wydawanie Bolesławieckiej Karty Mieszkańca, - dbanie o kompletność i aktualność kart usług, W ramach zastępstwa obsługa głównego sekretariatu w Urzędzie, wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta i Naczelnika Wydziału. Zakres odpowiedzialności: 1) za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w zakresie obowiązków, 2) odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących przepisów prawa i regulaminów. Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla gmin, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy przy obsłudze interesantów, znajomość języka obcego w mowie i piśmie, dokładność, systematyczność i samodzielność, odporność na stres i wysoka kultura osobista. /Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969/

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

756456410


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (życiorys CV, kserokopie świadectw pracy), 3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 5) oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia), 6) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty powinny znajdować się w zaklejonej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych: 1) podpisanej klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza postanowienia kodeksu pracy, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), 2) podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy urzędu kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową BIP Urzędu Miasta (www.um.boleslawiec.bip-gov.pl). Szczegółowych informacji udziela p. Grażyna Reguła Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w Urzędzie Miasta Bolesławiec, (Bolesławiec, ul. Rynek 41, tel. 0-75/ 64-56-410). Oferty należy w składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz, w terminie do 8 grudnia 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Z wybranym kandydatem, spełniającym wymogi zawarte w ogłoszeniu i wskazanym przez Komisję Kwalifikacyjną, wstępnie zostanie zawarta umowa na czas określony.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kudowa-Zdrój    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  część etatu
    4 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Customer Support Specialist (Armenian + English)

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone; Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care; Handling complaints, returns and equipment replacements according to company procedures; Updating customer...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei Foundever wirst du: Täglich (per Telefon und E-Mail) mit Kunden aus dem deutschsprachigen Markt...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    If you speak German fluently, enjoy working with people, and want to join one of the most recognized brands in the travel industry – this opportunity is for you! At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and...