Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, minimum 1 rok stażu pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji, znajomość przepisów: ustawa o dowodach osobistych, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o aplikacji mObywatel, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz sposobu i trybu postępowania w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Word i Excel.
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Monika Żakowska
32 296-07-68
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561829,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-ds-dowodow-osobistych-w-wydziale-spraw-o.html
Wymagane dokumenty:
KONKURS https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561829,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-ds-dowodow-osobistych-w-wydziale-spraw-o.html
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu