Jednostka organizacyjna: Centrum Realizacji Inwestycji
Stanowisko ds. przejściowych świadectw płatności (zespół 5/6)
Miejsce pracy: Szczecin
Numer referencyjny: WZ/IR/86/11/25
Zakres obowiązków:
- sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu,
- obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu,
- opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków,
- sporządzanie harmonogramów nakładów i środków,
- udział w nadzorowaniu i uzgadnianiu kwalifikowalności wydatków ponoszonych w ramach projektu, w tym analiza faktur oraz PŚP,
- udział w opracowywaniu raportów końcowych z realizacji projektu.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z inwestycjami,
- wiedza zawodowa w zakresie inwestycji,
- znajomość pakietu MS Office oraz programu MS Project,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- znajomość systemu SAP na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 6500 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 17.12.2025.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.