Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy. Wymagania dodatkowe: posiadanie minimum 4-letniego stażu pracy, w tym minimum rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
Gostyń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 7 400 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie zasadnicze brutto zgodne z kategorią zaszeregowania wynikającą z Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu uzależnione od posiadanego doświadczenia, wykształcenia i kompetencji, dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy.
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: - wypełniony kwestionariusz osobowy; - kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy; - kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy); - oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokumenty dodatkowe: - list motywacyjny; - kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony do dnia 11.12.2025 roku do godziny 11.00 (liczy się data wpływu koperty do urzędu)
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu