Dołącz do Biura Finansowo Księgowego
Starsza Księgowa / Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Starszej Księgowej lub Samodzielnej Księgowej
- Chcemy zatrudnić jedna osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki
- Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych.
- Opracowywanie materiałów analitycznych z zakresu prowadzonych spraw, dla potrzeb przełożonych.
- Kontrolowanie i weryfikowanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług.
- Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald.
- Prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie wzajemnych rozrachunków oraz współpraca z Dziełem Finansowym w zakresie wierzytelności.
- Współuczestniczenie w opracowywaniu Zakładowego Planu Kont oraz projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości.
- Współuczestniczenia w opracowywaniu dokumentacji przetargowej dot. wyboru biegłego rewidenta.
- Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych.
- Sporządzanie zestawień i przygotowywanie dokumentów dla potrzeb organów kontrolujących RARS.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3 lata / 5 lat stażu pracy w komórce księgowej.
- Doświadczenie w dziale księgowości lub na podobnym stanowisku.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Zaawansowana znajomość księgowości.
- Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej i rachunkowości finansowej.
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
- Wymagane umiejętności i kompetencje:
- umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, prawidłowej interpretacji przepisów.
- umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole.
- odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, profesjonalizm, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność i wielozadaniowość.
- dobra komunikacja.
- samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwoju.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane
- Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym.
- Staż w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Dobra znajomość modułów księgowych w systemie SAP ERP.
- Język angielski na poziomie średnim.
- Dobra znajomość SAP ERP.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie kwartalne uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.