Dołącz do Biura Finansowo-Księgowego
Starsza Księgowa / Starszy Księgowy w Dziale Księgowości w Biurze Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy?
- Szukamy osoby na stanowisko Starsza/y Księgowa/y w Dziale Księgowości w Biurze Finansowo-Księgowym.
- Chcemy zatrudnić jedna osobę na umowę na zastępstwo.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki:
- Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych.
- Opracowywanie materiałów analitycznych z zakresu prowadzonych spraw, dla potrzeb przełożonych.
- Kontrolowanie i weryfikowanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług.
- Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald.
- Prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie wzajemnych rozrachunków oraz współpraca z Dziełem Finansowym w zakresie wierzytelności.
- Współuczestniczenie w opracowywaniu Zakładowego Planu Kont oraz projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości.
- Współuczestniczenia w opracowywaniu dokumentacji przetargowej dot. wyboru biegłego rewidenta.
- Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej, kwartalnej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych.
- Sporządzanie zestawień i przygotowywanie dokumentów dla potrzeb organów kontrolujących RARS.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3 lata stażu pracy w komórce księgowej.
- Doświadczenie w dziale księgowości lub na podobnym stanowisku.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Zaawansowana znajomość księgowości.
- Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej i rachunkowości finansowej.
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
- Wymagane umiejętności i kompetencje:
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Analityczne myślenie
- Prawidłowa interpretacja przepisów
- Umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole i wielozadaniowość.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Staż w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Dobra znajomość modułów księgowych w systemie SAP ERP.
- Język angielski na poziomie średnim.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.