Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/310/07/2017
Główne zadania:
• informatyczne wsparcie dla procesów realizowanych z zakresu obsługi sieci urządzeń samoobsługowych typu bankomatowego
• monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji
• monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością sieci urządzeń
• realizowanie usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji i urządzeń, obsługa interfejsów, wsparcie procesu przetwarzania
• rozwiązywanie problemów/incydentów zgłaszanych przez jednostki banku z zakresu działania administrowanych aplikacji i urządzeń
• prowadzenie dokumentacji oraz współpracę z dostawcami oprogramowania i urządzeń w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych
• udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT
• współpracę z administratorami zasobów informatycznych w zakresie eksploatowanych aplikacji i urządzeń
• udział w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego o profilu informatycznym, technicznym
• doświadczenia w zakresie zadań wsparcia informatycznego realizowanych na potrzeby obsługi urządzeń bankomatowych z rozbudowanymi funkcjami wpłatomaty, recyklery, itp.
• znajomości zagadnień związanych z urządzeniami samoobsługowymi
• wiedzy w zakresie systemów operacyjnych Windows, Unix, Linux
• umiejętności analitycznych w zakresie rozwiązywania problemów z aplikacjami i urządzeniami
• umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności
• znajomości języka angielskiego w zakresie technicznym
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń