Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Centrum Kompetencyjne MS, Admin and Security w Astek Polska skupia technologie Microsoft, Administratorów IT i obszar bezpieczeństwa IT. Działamy tam, gdzie technologie Microsoft są istotne dla naszych klientów. Do naszego zakresu technologicznego MS należy: Azure, Microsoft 365 w tym Office 365, SharePoint, Teams. Wspieramy klientów również w obszarach Power Platform, Windows, Windows Server, Exchange, SCOM i SCCM. Nasi Administratorzy IT zapewniają wielopoziomowe wsparcie w firmach z wielu sektorów w Polsce i zagranicą zarówno w systemach MS jak i systemach dedykowanych dla naszych klientów. Natomiast specjaliści z obszaru Security wspierają przedsiębiorstwa w sprawnym i bezpiecznym działaniu systemów IT oraz sieci teleinformatycznej.
- Pełnienie funkcji administratora IT;
- Rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych;
- Codzienne wsparcie użytkowników z obszaru IT oraz wybranych obszarów biznesowych,;
- Stały monitoring i dbanie o bezpieczeństwo wdrażanych rozwiązań;
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji i procedur eksploatacyjnych.
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: informatyka lub pokrewne);
- 2-5 letnie doświadczenie w administrowaniu rozwiązaniami MS ze szczególnym wyróżnieniem technologii Azure, Sharepoint lub Teams;
- Doświadczenie w obszarze Administracji IT / Service Desk;
- Znajomość rozwiązania AD / Azure AD;
- Komunikatywność i otwartość na kontakt z użytkownikami;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Chęć niesienia pomocy innym i wsparcia oraz dzielenia się wiedzą;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość ITIL. Znajomość zagadnień systemowych oraz znajomość systemów zarządzania zgłoszeniami np. ServiceNow;
- Mile widziane certyfikaty z zakresu: AZ-104, MD-100 MD-101, MS-300 MS-301, MS-700.
- Mentoring oraz wsparcie Centrum Kompetencyjnego w realizacji codziennych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności;
- Pracę w modelu hybrydowym lub zdalnym;
- Udział w międzynarodowych i innowacyjnych projektach z obszaru IT;
- Dostęp do szerokiej wiedzy specjalistycznej oraz najlepszych praktyk;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opiekę medyczną oraz stomatologiczną).
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci