- Przeprowadzanie kompleksowych badań UX, od planowania po analizę wyników.
- Wykorzystywanie zarówno metod jakościowych, jak i ilościowych na różnych etapach cyklu życia produktu.
- Przekładanie wyników badań na praktyczne wnioski, prezentowane w przystępny sposób.
- Współpracę z zespołami produktowymi i projektowymi w celu integracji wniosków w mapach drogowych produktów.
- Prowadzenie warsztatów, inspirujących do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
- Minimum 3 lata doświadczenia w UX Research, w tym zarówno metod jakościowych, jak i ilościowych.
- Znajomość narzędzi takich jak Maze, Useberry, UserTesting, Loop11, Userlytics.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1) i rosyjskiego (B2/C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność przekazywania złożonych pomysłów w prosty i angażujący sposób.
- Podejście zorientowane na wyniki, umiejętność analizy i rozwiązywania problemów.
- Proaktywność w proponowaniu hipotez i generowaniu nowych możliwości rozwoju produktu.
- Dużą swobodę podejmowania decyzji.
- Przyjazny zespół profesjonalistów.
- Bezpośredni wpływ na jakość produktów.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dofinansowanie do sportu i szkoleń zawodowych.
- Programy wsparcia psychologicznego, organizacja wydarzeń firmowych i integracyjnych.
Poznaj
AIBY
AIBY is a leading American co-founding company that excels in building, acquiring, and operating top-tier consumer apps and gaming businesses on a global scale. Leveraging our deep expertise in market analysis, product management, marketing, and artificial intelligence, we deliver exceptional, high-quality products that enrich the lives of billions worldwide.
Our open-minded approach to ideation sessions, in which every member of the team can make their voice heard, innovation, and team spirit are the backbones of our company. Thanks to them, we are proud of titles like ChatOn, ARTA, Plantum, Forma, OnSkin, and Themify.
How would you like to shape the future with us?