- Ogłoszenie nr: 159474
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
- Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw planowania i analiz finansowych
- w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie planów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego realizowania Ustawy Budżetowej
- sporządzanie w formie opisowej i tabelarycznej analiz wykorzystania środków finansowych
- prowadzenie rejestru nie podjętych należności, wystawianie dowodów ich wypłat, bieżące analizowanie i likwidacja salda
- analiza i likwidacja konta 247 – przekazania niepodjętych należności pracowniczych
- rozliczanie rachunków za pracę wykonaną przez osoby fizyczne w ramach umów zleceń
- wystawianie PIT-A od umów zleceń
- obsługa programu „homebanking” - przekazywanie droga elektroniczną przelewów bankowych
- okresowa analiza realizacji budżetu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym trzy lub czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27.09.2009r. o finansach publicznych, przepisów ustawy z dnia 29.09.2004r. o rachunkowości oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 07.12.2010r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
- znajomość ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r. oraz przepisów ustawy z dnia 17.06.1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- rzetelność i komunikatywność
- biegła znajomość obsługi komputera.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów