- Ogłoszenie nr: 181334
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw prezydialnych
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
ul. Warszawska 13
89-620 Chojnice
Miejsce wykonywania pracy:
- Chojnice
- Komisariat Policji w Czersku
ul. Doktora Zielińskiego 6
89-650 Czersk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja, gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji z policyjnych systemów informatycznych;
- wprowadzanie z formularzy statystycznych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych danych żródłowych
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych systemach informatycznych;
- dokonywanie zestawień statystycznych i analiz na potrzeby kierownictwa Komendy;
- weryfikowanie i usuwanie informacji z Krajowego Systemu Informacyjnego Policji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komendy Powiatowej Policji w Chojnicach w zakresie wprowadzanych danych do policyjnych systemów informatycznych;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze biurowym
Obsługa komputera. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- umiejętności w zakresie komunikacji społecznej;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina;
- znajomość treści Ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość treści Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- znajomość treści Ustawy o Policji;
- znajomość Decyzji nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 kwietnia 2013 roku w sprawie funkcjonowania KSIP;
- znajomość Rozporządzenia MSW z dnia 29 września 2015 roku w sprawie przetwarzania informacji przez Policję;
- doświadczenie w pracy na stanowiskach obsługi informatycznej;
- terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- zdolność analitycznego myślenia;
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów