Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa w siedzibie urzędu,
- Praca w systemie podstawowym ,
- Obsługa komputera poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Oświetlenie naturalne i sztuczne,
- Praca na drugim piętrze, brak windy, bak drzwi automatycznie otwierających się,
- Możliwość poruszania się po budynku ograniczona.
Zakres zadań
- nadzoruje prawidłowość i terminowość wykonywania przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego i urzadzeń przeciwpożarowych, instalacji i urządzeń technicznych oraz instalacji sygnalizacji pożarowej
- prowadzi szkolenia wstępne przeciwpożarowe dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników Policji
- sporządza i przedstawia kierownikowi jednostki roczną analizę stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów jednostki
- potwierdza faktury za wykonanie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych, instalacji i urządzeń technicznych oraz instalacji sygnalizacji pożarowej stanowiące podstawę do zapłaty w celu przekazania do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi, z zachowaniem wyznaczonego terminu płatności
- prowadzi rejestr instruktażu ogólnego w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- opracowuje i redaguje pisma kierowane do komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
- sporządza cykliczne analizy i stosowne raporty
- obsługuje system SWOP KADRA w celu wprowadzenia do systemu danych dotyczących odbytych przez funkcjonariuszy i pracowników Policji szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej
- informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i występuje z wnioskami zmierzającymi do usuwania stwierdzonych zagrożeń, celem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby i pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie średnie branżowe - technik pożarnictwa, szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej lub szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej- Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kawlifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa
- Dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa
- Dobra znajoność prawa budowlanego
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”,
- Analityczne myślenie,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Samodzielność,
- Umiejętność organizowania pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- • Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów,
- • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
- • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-19 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98 - 200 Sieradz
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 14 32,
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,
a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.