Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 54007
Warunki pracy
Nietypowe godziny pracy (praca poza Urzędem w godzinach nadliczbowych, w tym w soboty i w niedziele - związana z obsługą uroczystości organizowanych przez Biuro Wojewody.), permanentna obsługa klientów zewnętrznychW przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Organizacja spotkań i wydarzeń z udziałem Kierownictwa Urzędu oraz organizowanych przez Biuro Wojewody wizyt delegacji krajowych i zagranicznych, protokołowanie wskazanych spotkań i narad
- Realizacja wniosków przesyłanych przez podmioty zewnętrzne występujące o współorganizację i współfinansowanie imprez i uroczystości przez nie organizowane w tym zakup nagród, trofeów itp.
- Kierowanie obiegiem dokumentów i pism wpływających do Dyrektora i Zastępcy Dyrektora oraz przekazywanie do załatwienia korespondencji właściwym wydziałom i jednostkom organizacyjnym zgodnie z dekretacją
- Zamawianie materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu i czuwanie nad ich prawidłowym rozdysponowaniem
- Prowadzenie spraw dotyczących realizacji przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ustaleń Rady Ministrów, w tym: ewidencjonowanie protokołów ustaleń z posiedzeń Rady Ministrów, udostępnianie ich wydziałom merytorycznym Urzędu, kierownikom zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, a także kontrolowanie realizacji ustaleń
- Prowadzenie terminarza spotkań i narad, przygotowywanie i prowadzenie obsługi organizacyjno – recepcyjnej spotkań z interesantami oraz gośćmi
- Prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy pracowników w obowiązującym systemie informatycznym, książki wyjść poza Urząd, ewidencji wykorzystania urlopów. Sporządzanie zbiorczych planów urlopów pracowników Biura
- Monitorowanie wykorzystania limitów finansowych na obsługę sekretariatu Wydziału, gospodarowanie powierzonym mieniem, m.in. biletami służbowymi komunikacji miejskiej oraz prowadzenie ich ewidencji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- komunikatywna znajomość języka: angielskiego (zostanie sprawdzona podczas egzaminu)
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służby cywilnej, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego
- zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej oraz z protokołem dyplomatycznym
- umiejętność pracy na komputerze, obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność analizowania sytuacji i dokumentów, argumentowania, wyszukiwania informacji, kojarzenia faktów i zdarzeń,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz precyzyjnego przekazywania informacji
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
- dyspozycyjność
- odpowiedzialność i dyskrecja, życzliwie zaangażowane podejście do klienta, asertywność, zdolności interpersonalne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego