Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 55758
Warunki pracy
• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,• Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
• Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• W budynku winda, architektoniczne bariery w postaci schodów między kondygnacjami, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji,
• Stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy oraz inne urządzenia biurowe - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,
• Prowadzenie kontroli w jednostkach mających siedzibę na terenie województwa zachodniopomorskiego - warunki pracy w jednostkach kontrolowanych mogą być niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• Wyjazdy służbowe samochodem służbowym lub środkami transportu publicznego.
Zakres zadań
- Prowadzenie pod nadzorem kierownika postępowań administracyjnych, w tym: analizowanie złożonych dokumentów oraz wzywanie stron do uzupełnień, prowadzenie przesłuchań stron i świadków, w celu zebrania materiału dowodowego w sprawie, dokonania jego oceny i przygotowania projektów rozstrzygnięć w sprawach zezwoleń na pracę.
- Sporządzanie pod nadzorem kierownika zawiadomień, wyjaśnień oraz odpowiedzi na zapytania właściwych organów, instytucji oraz osób fizycznych.
- Współuczestnictwo w procesie przeprowadzania kontroli w Powiatowych Urzędach Pracy w zakresie stosowania przepisów dotyczących wydawania pracodawcom informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych pracodawcy.
- Obsługa systemów informatycznych Chronos, Pobyt v2. Obsługa systemu ZC w celu rejestracji złożonych wniosków i aktualizacji danych.
- Archiwizowanie i przekazywanie akt prowadzonych spraw do archiwum zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze stosowania prawa w praktyce
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o cudzoziemcach w zakresie legalizacji pobytu, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeń do ww. ustaw
- odporność na stres
- komunikatywność
- umiejętność argumentowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów: prawo przedsiębiorców, kodeks spółek handlowych
- systematyczność
- dyspozycyjność
- umiejętność w pracy w zespole
- otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe
- spostrzegawczość