Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1648 dni temu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 79788

Warunki pracy

-        Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


-        Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej


-        Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


-         Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe


-         Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu


-          Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych


-          Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych


-          Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych


-          Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych


-          Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
-          Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • • Prowadzi sprawy osobowe pracowników/funkcjonariuszy związane z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy/służby w celu wsparcia Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w prowadzeniu polityki kadrowej oraz zapewnienia przestrzegania przepisów prawa pracy;
  • • Ewidencjonuje czas pracy/służby oraz nadzoruje przestrzeganie regulaminu pracy w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o czasie pracy;
  • • Prowadzi dokumentację kadrową oraz rejestruje i aktualizuje dane pracowników /funkcjonariuszy w systemach kadrowo-płacowych w celu udokumentowania przebiegu stosunku pracy/służby;
  • • Wykonuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej w celu zapobiegania chorobom związanym z wykonywaną pracą/służbą;
  • • Monitoruje terminowość sporządzania ocen pracowników/funkcjonariuszy w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku w obszarze stosowania przepisów prawa pracy
i ubezpieczeń społecznych)
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy (w tym ustawy o służbie cywilnej i ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej) i ubezpieczeń społecznych
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • • Umiejętność obsługi systemów informatycznych wymaganych na danym stanowisku pracy