Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (z dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu: telefoniczne lub osobiste lub pisemne z przedstawicielami firm realizujących dostawy towarów i usługi w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia terminów dostaw, zapytania o cenę, rodzaj posiadanego towaru, ewentualną korektę dokumentów (faktury).
Występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań takie jak:
- praca w terenie podczas wyjazdów poza komendę Oddziału w sytuacji sprawdzania właściwego użytkowania sprzętu kwaterunkowego,
- zagrożenie korupcją w sytuacjach kontaktów z przedstawicielami firm, oferentami i wykonawcami realizującymi dostawy i usługi może stwarzać ryzyko podejmowania nielegalnych prób pozyskania informacji przydatnych z punktu widzenia potencjalnych wykonawców, a także próby wpłynięcia na podejmowanie decyzji przy wyborze najkorzystniejszej oferty,
- praca pod presją czasu i duża odpowiedzialność – niejednokrotnie występują sytuacje spiętrzenia zadań i planowania kilku dostaw w jednym dniu. Procesy udzielania zamówień publicznych nakładają się na siebie w czasie. Niejednokrotnie występuje wysoka wartość realizowanych przedsięwzięć. Występuje częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz podczas kontaktów z przedstawicielami firm, oferentami i wykonawcami dostaw i usług.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentację oraz realizuje zamówienia publiczne, poza ustawą Prawo zamówień publicznych celem zapewnienia dostaw sprzętów i materiałów,
- zapewnia prawidłową gospodarkę sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym poprzez sprawdzanie użytkowników sprzętu kwaterunkowego pod względem wyposażenia określonego w katalogach sprzętu pomieszczeniowego i uwarunkowania rzeczywistą potrzebą,
- samodzielnie sporządza całość dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedur przetargowych, sporządza projekty umów, opracowuje przedmiot zamówienia, dokonuje wyliczenia wartości szacunkowej. Uczestniczy w komisjach przetargowych,
- zapewnia gospodarkę magazynową Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej poprzez organizowanie przeklasyfikowania, zbycia lub wybrakowania zbędnego lub ponadnormatywnego sprzętu i materiałów. Przygotowuje dokumentację oraz umieszcza informację na stronie internetowej oddziału o zbędnych lub zużytych składnikach majątku,
- kompletuje, segreguje i przechowuje dokumenty oraz przekazuje do archiwizacji do Archiwum Zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 1 miesiąc doświadczenia zawodowego udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu zamówień publicznych
- znajomość przepisów ustawy „Prawo zamówień publicznych”,
- umiejętność argumentowania,
- łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność działania w stresie i sytuacjach znacznego spiętrzenia zadań