Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wrocław
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
1182 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 107017

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


 


obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,  niszczarka dokumentów, faks,
oświetlenie naturalne i sztuczne,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
wyjazdy służbowe krajowe,
obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

Zakres zadań

  • przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję przychodzącą i wychodząca (w tym korespondencję niejawną) do podpisu i dekretacji dyrektorowi oraz jego zastępcom w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Oddziale, a także przyjmuje dokumenty z wydziałów,
  • prowadzi terminarz spotkań i narad w uzgodnieniu z dyrektorem i zastępcami w celu właściwej organizacji ich pracy oraz kieruje interesantów do kompetentnych wydziałów,
  • obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału,
  • przygotowuje i obsługuje spotkania dyrektorów z interesantami i gośćmi,
  • redaguje pisma dyrektora oddziału i jego zastępców, obsługuje pocztę elektroniczną, książkę kontroli,
  • archiwizuje i przekazuje akta spraw Oddziału do zakładowego archiwum akt jawnych,
  • przygotowuje dokumentację na zamówienia publiczne związane z potrzebami sekretariatu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych oraz przepisów kancelaryjno – archiwalnych,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie: kurs z obsługi sekretariatu, z programu w zakresie ewidencji korespondencji,
  • poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub zgoda na poddanie sie procedurze sprawdzającej.