Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 136488
Warunki pracy
- Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku Komendy Miejskiej Policji przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami: Komendy Miejskiej Policji przy ul. Szymanowskiego 11, a Komendy Miejskiej Policji przy ul. Sołtysowickiej 21.
- W budynku przy ul. Sołtysowickiej 21 znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję główną Komendy Miejskiej Policji w zakresie gospodarki uzbrojeniem w układzie ilościowym i numerowym, wg partii i lat produkcji, w celu zapewnienia właściwej gospodarki przedmiotowym sprzętem..
- Opracowuje i składa zapotrzebowanie do Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej i Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji - dotyczy uzbrojenia i materiałów do bieżącej konserwacji obiektów służbowych Komendy Miejskiej Policji, w celu zapewnienia odpowiedniego wyposażenia w sprzęt i materiały w podległych jednostkach.
- Zaopatruje jednostki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji - w należny sprzęt i materiały działu uzbrojenia i gospodarki remontowej, w celu zapewnienia ciągłości pracy w podległych jednostkach.
- Rozlicza pobranie i zużycie amunicji i środków chemicznych oraz materiałów do konserwacji przez jednostki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji, w celu kontroli gospodarowania zużytymi materiałami.
- Prowadzi pojazd służbowy, wykonuje OC oraz wypełnia niezbędną dokumentację, w celu prawidłowego wykonywania zadań służbowych.
- Organizuje i przekazuje sprzęt i wyposażenie uzbrojenia - do konserwacji, napraw i legalizacji - z jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji, w celu utrzymania sprawności technicznej sprzętu uzbrojenia.
- Powiadamia właściwych przełożonych oraz sporządza meldunki do Komendy Wojewódzkiej Policji - o utracie lub zagubieniu broni, amunicji i sprzętu uzbrojenia, w celu zapobiegania powstaniu nieprawidłowości w tym zakresie.
- Rozlicza się z pobranego mienia policjantów (pracowników) - zwalnianych i przenoszonych do innych jednostek organizacyjnych, w celu dostarczenia aktualnej informacji o wyposażeniu policjantów w sprzęt uzbrojenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze przepisów z zakresu uzbrojenia i gospodarki remontowej.
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Skrupulatność
- Rzetelność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs specjalistyczny z zakresu uzbrojenia.