Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 138104
Warunki pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksu)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawny ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych bez dostępu do windy
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję księgową przychodów i wydatków Funduszu Wsparcia Policji w celu dostarczenia bieżącej i dokładnej informacji finansowej o środkach Funduszu
- przeprowadza kontrolę merytoryczną przedkładanych do realizacji dokumentów księgowych Funduszu oraz potwierdza zabezpieczenia środków na dokonywane wydatki w celu sprawdzenia ich zgodności z zawartymi porozumieniami o przekazaniu środków
- sporządza plany przychodów i wydatków Funduszu Wsparcia Policji oraz sporządza sprawozdania z realizacji planu w celu dostarczenia zbiorczej informacji o gospodarce finansowej Funduszu
- prowadzi ewidencję i analizy wydatków dotyczących poszczególnych umów w celu zapewnienia zgodności z wysokością, na jaką zostały zawarte
- prowadzi szczegółową analizę przychodów i wydatków Funduszu Wsparcia Policji dla poszczególnych porozumień (umów) w układzie zadaniowym i paragrafowym w celu dostarczenia bieżących informacji o udzielonym wsparciu w ramach Funduszu
- prowadzi windykację należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych KWP we Wrocławiu w celu pozyskiwania dochodów budżetowych Skarbu Państwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji budżetowej, prawa administracyjnego i cywilnego
- umiejętności redakcyjne w sporządzaniu korespondencji
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe