Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 140438
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
- Praca siedząca w pozycji wymuszonej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca wymagająca kontaktów bezpośrednich z klientem
- Budynek komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku – brak wind, podjazdów
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat komendanta miejskiego
- Realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy miejskiej
- Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta miejskiego
- Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej
- Ewidencjonuje pieczęci i stemple w komendzie miejskiej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- biegła znajomość oprogramowania biurowego
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej dla komend powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej (Zarządzenie nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność planowania i organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista, dokładność, skrupulatność, rzetelność
- Komunikatywność