- Nadzór nad dostosowaniem urządzeń do działania w sieci operatora, testy i akceptacja oprogramowania, testowanie i diagnozowanie problemów technicznych.
- Współpraca techniczna z dostawcami urządzeń i oprogramowania.
- Koordynacja testów OFT/TFT urządzeń oraz związanych z nimi usług.
- Wsparcie urządzeń działających w sieci operatora – diagnostyka problemów, eskalacja do producentów, dostarczanie rozwiązań w postaci instrukcji lub aktualizacji firmware.
- Posiadasz znajomość kilku z poniższych zagadnień:
- budowa oraz funkcjonowanie urządzeń CPE – routerów WiFi;
- architektura sieci oraz standardy transmisji GPON, DOCSIS;
- architektura sieci LAN, WLAN, IP oraz związanych z nimi zagadnień;
- technologia wifi, standardy i praktyczna realizacja sieci wifi;
- budowa środowisk testowych i znajomość zagadnień związanych z testowaniem urządzeń;
- techniki i narzędzia wspomagające analizę awaryjności i rozwiązywanie problemów.
- Posiadasz wiedzę w zakresie rozwiązań ACS oraz protokołów CWMP, SNMP.
- Masz doświadczenie w obsłudze protokołów Telnet, SSH.
- Pracujesz z klientami biznesowymi i potrafisz przełożyć ich wymagania na rozwiązania techniczne.
- Znasz techniki i narzędzia wspomagające analizę awaryjności oraz rozwiązywanie problemów.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne).
- Chcesz i lubisz pracować zespołowo również w międzynarodowym środowisku.
- Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę.
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medycznai ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Play to miejsce, w którym spotykają się nowoczesne technologie i ogromne możliwości.
Jesteśmy wiodącym operatorem telefonii komórkowej w Polsce. Od czasu naszego startu w 2007 roku zaufało nam ponad 15 milionów abonentów.
Od samego początku dostarczamy naszym klientom zaawansowane rozwiązania technologiczne i wyznaczamy kierunek rozwoju całej branży.
W Play pracuje obecnie ponad 2600 osób. Dużą część tej grupy stanowią fantastyczni specjaliści od sprzedaży i obsługi klienta, którzy na co dzień mają kontakt z klientami i rekomendują najlepsze rozwiązania.
Pracują z nami także marketingowcy oraz najlepsi fachowcy od IT i nowoczesnych technologii. Wszyscy tworzymy zespół Playersów.
Proces rekrutacji
-
Krok
Prześlij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się (również online)
-
Krok
Informacja zwrotnau