Najnowsze oferty pracy

  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Oceny Ryzyka Warszawa
Starszy Kierownik Projektów ds. Ryzyk Biznesowych

Starszy Kierownik Projektów ds. Ryzyk Biznesowych

Adamed Pharma S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1302 dni temu
Starszy Kierownik Projektów ds. Ryzyk Biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wspieranie Kierowników Projektu w identyfikacji, analizie, ocenie, priorytetyzacji problemów i ryzyk projektowych oraz tworzeniu planów odpowiedzi, mitygacji, naprawczych,
  • Organizowanie regularnych przeglądów problemów i ryzyk z Kierownikami Projektów i regularne monitorowanie postępu realizacji planów zarządzania problemami i ryzykami dla portfela projektów PMO,
  • Udział w spotkaniach projektowych w celu dogłębnej analizy ryzyk biznesowych i zrozumieniu/identyfikacji przyczyn ich występowania (risk cause analysis),
  • Wspieranie Kierowników Projektów w eskalacji problemów i ryzk o najwyższych indeksach do Sponsorów, Zespołu Zarządzającego i innych interesariuszy,
  • Zapewnianie efektywnej i spójnej komunikacji dotyczącej problemów i ryzyk dla portfela projektów PMO do Kierowników Projektu, zespołów projektowych, Sponsorów, Zespołu Zarządzającego i innych grup interesariuszy,
  • Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów/statystyk dotyczących problemów i ryzyk projektowych na poziomie portfela PMO,
  • Tworzenie rekomendacji dotyczących kalibracji indeksów ryzyk na poziomie portfela,
  • Mapowanie i analiza umów biznesowych dla portfolio projektów PMO,
  • Identyfikacja ryzyk pozaprawnych oraz tworzenie rekomendacji w celu zabezpieczenia interesu Adamed,
  • Tworzenie list kontrolnych oraz standardów/najlepszych praktyk dla różnych typów/kategorii umów biznesowych,
  • Mapowanie systemowych/obszarowych przyczyn problemów i ryzyk projektowych,
  • Bliska współpraca z Działem Prawnym i Działem Zakupów w zakresie opracowywania standardów, tworzenia planów zarządzanie ryzykami w umowach oraz list kontrolnych,
  • Regularna komunikacja problemów i ryzyk projektowych do Działu Prawnego, Działu Audytu, Działu Zakupu,
  • Tworzenie, rozwój i ciągłe doskonalenie standardów, metodyki i narzędzi do zarządzania ryzykami w PMO Adamed,
  • Prowadzenie szkoleń/wykładów dotyczących efektywnego zarządzania ryzykami dla Kierowników Projektów i nie-Kierowników Projektu w Adamed,
  • Reprezentowanie obszaru ryzyk projektowych w szerszej organizacji i współpraca z innymi obszarami we wdrażaniu jednolitych standardów zarządzania ryzykiem w Adamed (Dział Prawny, Dział Audytu, Dział Zakupów itp.).
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w roli menedżerskiej w obszarze zarządzania projektami i ryzykiem biznesowym w dużych organizacjach,
  • Doświadczenie w zarządzaniu problemami i ryzykami w projektach i programach,
  • Znajomość różnych modeli/narzędzi do analizy i oceny problemów i ryzyk na poziomie projektu i portfela projektów,
  • Znajomość konstrukcji oraz zdolność szybkiej analizy umów biznesowych oraz doświadczenie w identyfikacji ryzyk pozaprawnych w umowach,
  • Wiedza teoretyczna i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami (formalna certyfikacja/przynależność do organizacji PM - dodatkowy atut),
  • Zdolność organizacji/porządkowania dyskusji oraz umiejętności komunikacji i negocjacji na różnych poziomach organizacji,
  • Umiejętność szybkiej analizy dużej ilości danych i przygotowywania zwięzłych podsumowań,
  • Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami (MS Project, BPM, Plannisware itp.),
  • Znajomość rynku pharma Polska i wybrane kraje świata (dodatkowy atut),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne, zarządzanie, zarządzanie projektami mile widziane,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Znajomość rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
 

Podobne oferty

  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...