Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz użycia drukarki, kserokopiarki,
- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, wymagająca chodzenia,
- sporadyczna praca na wysokości do 3 metrów - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów itp. z szaf,
- możliwe podnoszenie, przenoszenie ręczne przedmiotów - segregatory, inne dokumenty.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku OUM w Poznaniu na 3 piętrze, wejście schodami,
- pomieszczenia nie przystosowane do poruszania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak windy wewnątrz budynku, brak toalet dla osób poruszających się na wózkach, brak drzwi o odpowiednich szerokościach, brak podjazdu dla wózków inwalidzkich);
Zakres zadań
- 1) Prowadzenie rejestrów, dekretowanie i rozdział dokumentów wpływających do komórki finansowej (decyzje, postanowienia, umowy, zestawienia, protokoły, faktury, rachunki, delegacje służbowe, gwarancje bankowe, weksle, itd.) oraz kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów ustalających wysokość dochodów i wydatków w celu zapewnienia kompletności oraz poprawności informacji wprowadzanych do systemu finansowo-księgowego.
- 2) Obsługa elektronicznego systemu bankowości NBP, w tym: sporządzanie przelewów w celu regulowania płatności, sporządzanie i przekazywanie wydruków wyciągów bankowych i innych zestawień.
- 3) Emisja i ewidencja dowodów księgowych dotyczących przychodów, zmian, rozchodów, umorzenia i likwidacji składników majątkowych jednostki w programie informatycznym, w tym w szczególności: środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz zapasów materiałów.
- 4) Dokonywanie operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie dokumentacji kasowej w celu zapewnienia obsługi gotówkowej jednostki, pracowników i klientów urzędu.
- 5) Obsługa inwentaryzacji (spisu z natury) składników majątkowych w zakresie emisji arkuszy spisowych, wyceny składników oraz ustalenia i rozliczenia różnic.
- 6) Inwentaryzacja w drodze weryfikacji sald kont księgowych dla składników majątkowych trudnodostępnych oraz dla gruntów.
- 7) Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania w celu ich właściwej ochrony.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praktyka w księgowości na różnych stanowiskach
- Niekaralność
- Przeszkolenie w obsłudze systemu informatycznego jednostki i banku
- odpowiedzialność materialna za gotówkę w kasie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-17 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
ul. Krakowska 19
61-893 Poznań
Dokumenty proszę przesłać w formie elektronicznej na adres: kadry.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru
podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893
Poznań.Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Informacje o odbiorcach danych:
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich
przepisów prawa. Informacja o wynikach naboru, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego
kandydata, zostaną umieszczone na powszechnie dostępnych stronach Biuletynu Informacji Publicznej Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest
obowiązkowe. Podanie danych osobowych nieokreślonych przepisami prawa jest dobrowolne, ale wymaga Pani/Pana zgody na ich przetwarzanie. W przypadku danych osobowych, których podanie jest obowiązkowe posiada Pani/Pan prawo do:
żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych. W przypadku danych osobowych, których podanie jest dobrowolne posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust.1 lit. a, c RODO. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.