Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Przyporządkowanie w systemie Finansowo-Księgowym otrzymanych na wyciągu bankowym wpływów z tytułu opłat rocznych, pozostałych opłat statutowych oraz dochodów pobieranych przez Urząd z innych tytułów do właściwego kontrahenta z uwzględnieniem podziału na pozwolenia oraz należność główną i odsetki
- Zakładanie nowych kont księgowych i kodów kontrahentów dla podmiotów dokonujących płatności z tytułu opłat rocznych, pozostałych opłat statutowych jak również dochodów pobieranych przez Urząd z innych tytułów
- Księgowanie i dekretowanie brakujących przypisów i innych dowodów księgowych nie zaciąganych do systemu księgowego automatem księgowym, w szczególności: wewnętrznych dowodów księgowych dot. zwrotu opłat, rachunków, faktur itp.
- Wsparcie przy comiesięcznej weryfikacji przypisów w księgach rachunkowych jednostki oraz rozliczanie kont poprzez parowanie zapisów na kontach, na których w danym miesiącu wystąpiły obroty
- Comiesięczne drukowanie zestawień obrotów i sald oraz dziennika obrotów jak również dowodów księgowych z systemu Finansowo-Księgowego z obszaru zrealizowanych zadań
- Wystawianie wewnętrznych dowodów księgowych z obszaru zrealizowanych zadań
- Przygotowywanie kont dochodów do weryfikacji przed sporządzeniem bilansu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości związanej z ewidencją księgową
- Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: znajomość obowiązujących przepisów: ustawy o rachunkowości, rozporządzenie MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenie MF w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych, rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami RP, ustawy o finansach publicznych; ustawy o dyscyplinie finansów publicznych
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Dobra organizacja pracy
- Łatwość komunikacji
- skrupulatność, dokładność
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe