Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych Sekcja Kontraktowania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracyjnych TW

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Referent Warszawa
Starszy referent ds. finansowo-księgowych

Starszy referent ds. finansowo-księgowych

STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
Warszawa
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
595 dni temu

Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa


Starszy referent ds. finansowo-księgowych
Dział Finansowo-Księgowy


Ogłoszenie nr 2022.111.15


Termin składania dokumentów: 25-09-2022

Starszy referent ds. finansowo-księgowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2022.111.15
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie kasy głównej SCSAW,
  • pomoc przy prowadzeniu ewidencji księgowych,
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów,
  • rozliczanie i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
  • weryfikacja projektów umów,
  • przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i opracowań związanych z zakresem stanowiska,
  • wystawianie not korygujących zgodnie z zawartymi umowami i obowiązującymi przepisami.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie kasy głównej SCSAW,
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów, kontrola kompletności wystawionych faktur oraz weryfikacja zgodności ich wystawienia z obowiązującymi umowami,
  • rozliczanie i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w budynku w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych. Brak możliwości dojazdu wózkiem na stanowisko pracy, ponieważ do miejsca, w którym będzie wykonywana praca, nie dojeżdża winda przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • staż pracy: minimum 2 letni przy wykształceniu, średnim przy wykształceniu wyższym nie wymagany.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
  • ukończone kursy lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości,
  • doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej,
  • praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej,
  • znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • znajomość obsługi programu Symfonia, moduły FK, handel, środki trwałe,
  • biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów),
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, dociekliwość, skrupulatność,
  • sumienność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego
  • skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń
wymienionych w treści ogłoszenia za pomocą przycisku aplikowania podając w tytule wiadomości „Ogłoszenie nr 2022.111.15” w terminie do 25.09.2022 r. albo dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2022.111.15” do sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209) bądź przesłać na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa) w terminie do 25.09.2022 r.


Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 25.09.2022 r.


Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.


Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:

  • pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
  • drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.

 

ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE,
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE


Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.


W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w celu wypełnienia obowiązku informacyjnego określonego w art. 13 RODO, Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA z siedzibą w Warszawie informuje o zasadach i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

 

  • Administratorem danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, zwane dalej SCS AW.
  • W sprawie danych osobowych można kontaktować się z SCS AW pod adresem odo@aktywnawarszawa.waw.pl
  • Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  • Podstawą przetwarzania przez SCS AW danych jest zgoda kandydata biorącego udział w naborze.
  • W każdej chwili kandydat może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych: pisząc na adres: ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa wysyłając e-maila na adres: odo@aktywnawarszawa.waw.pl
  • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
  • Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z rezygnacją w udziale w naborze.
  • Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Sprostowanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu jest możliwe w terminie wskazanym w ogłoszeniu jako termin dostarczenia dokumentów. Po tym terminie sprostowanie jest możliwe o ile nie wpływa na ważność złożonej oferty.
  • Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  • Dane osobowe przetwarzane będą przez okres prowadzonego naboru, a po jego zakończeniu przez okres oraz w zakresie określonym w przepisach prawa. SCS AW nie przekazuje danych kandydatów do państw trzecich, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
  • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania.
  • W przypadku uznania, że przetwarzanie przez SCS AW danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje kandydatowi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony  Danych Osobowych) w sprawie przetwarzania danych osobowych.
  • Podanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu jest konieczne do prawidłowego przystąpienia do procesu naboru. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Brak podania numeru telefonu bądź adresu poczty elektronicznej (e-mail) może skutkować brakiem możliwości kontaktu ze strony SCS AW.
  • Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy (zwane dalej SCSAW) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa reprezentowane przez Dyrektora SCSAW. Poprzez SCSAW rozumiemy również obiekty sportowe organizacyjnie wchodzące w skład SCSAW.
2. Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: odo@aktywnawarszawa.waw.pl
3. Podstawa prawna przetwarzania
Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana, dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f RODO.
4. Cel przetwarzania
1) realizacja procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze,
2) wykonania ciążących obowiązków prawnych, takich jak:
a) udzielanie odpowiedzi na zgłoszone wnioski i skargi,
b) wykonywania obowiązków archiwizacyjnych.
3) ochrony osób i mienia zapewnienia bezpieczeństwa i porządku na terenie i wokół terenu w ośrodkach SCSAW - w przypadku danych z monitoringu – ze względu na prawnie uzasadniony interes administratora obejmujący zapewnienie możliwości reagowania przez administratora w sytuacjach zaistnienia incydentów zakłócających porządek oraz zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia na terenie administratora a ponadto zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia na podstawie art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres ok. 30 dni od dnia nagrania. Po upływie ww. okresu nagrania obrazu z monitoringu są nadpisywane przez kolejne zapisy z monitoringu.
5. Odbiorcy danych
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:
1) upoważnieni pracownicy,
2) podmioty i organy uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
Od odbiorców danych wymagamy zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia danej usługi.
6. Okres przechowywania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 4, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa upoważniające do zachowania, kontroli i archiwizacji pozyskanych danych, a w przypadku monitoringu wizyjnego min.7, a max.30 dni od zarejestrowania danych w monitoringu wizyjnym w zależności od uwarunkowań technicznych danego Ośrodka, po tym terminie dane w systemie monitoringu wizyjnego są usunięte automatycznie.
7. Prawa osób, których dane są przetwarzane
1) Prawo dostępu do danych osobowych - Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (poprawienia). W zakresie wynikającym z przepisów prawa może Pani/Pan żądać ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jeśli dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Sprostowanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu o naborze jest możliwe w terminie wskazanym w ogłoszeniu jako termin dostarczenia dokumentów. Po tym terminie sprostowanie jest możliwe o ile nie wpływa na ważność złożonej oferty.
2) Prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych - O ile przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z rezygnacją w udziale w naborze.
3) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Ma Pani/Pan możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Profilowanie i przekazywanie do państw trzecich
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane oraz przekazywane do państw trzecich z wyłączeniem sytuacji występowania hiperłącza do zewnętrznych stron internetowych lub serwisów społecznościowych pomiędzy SCSAW, a Administratorem danej zewnętrznej witryny. Występuje wtedy relacja współadmininistracji. Współadministracja ogranicza się wyłącznie do danych w zakresie niezbędnym do operacji związanych z funkcjonowaniem danego przycisku. SCSAW nie ponosi odpowiedzialności za polityki w zakresie dalszego przetwarzania danych osobowych innych podmiotów i organizacji czy dostawców serwisów społecznościowych.
Nasi Współadministratorzy w obrębie niniejszego Serwisu internetowego to:
1) Meta Platforms Ireland Ltd. (Facebook, Facebook Pixel) z siedzibą pod adresem: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia,
2) Instagram LLC., z siedzibą pod adresem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA, 94025, USA.
9. Forma przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w formie papierowej i systemach informatycznych.
10. Monitoring wizyjny
Monitoring wizyjny obejmuje swoim zasięgiem teren wokół ośrodków, w których jest stosowany. O stosowanym monitoringu wizyjnym informują umieszczone przy wejściach znaki graficzne (piktogramy).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych Sekcja Kontraktowania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracyjnych TW

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...