PGE Dystrybucja S.A. Centrala / Oddział Zamość
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
- określanie warunków przyłączenia, przygotowywanie umów o przyłączenie i innych dokumentów,
- terminowe rozliczanie podmiotów przyłączanych do sieci elektroenergetycznej,
- przygotowywanie wniosków zakupowych i innych dokumentów w celu realizacji inwestycji przyłączeniowych,
- uzgadnianie dokumentacji techniczno – prawnej,
- ustalanie zakresu i warunków wykonywania ekspertyz wpływu przyłączanych instalacji na sieć,
- przygotowywanie dokumentów i rozliczanie wykonawców ekspertyz,
- prowadzenie sprawozdawczości w powierzonym zakresie,
- rozpatrywanie odwołań dotyczących przyłączenia,
- opracowywanie wytycznych i specyfikacji technicznych związanych z realizacją warunków przyłączenia.
- Wykształcenie wyższe o profilu elektroenergetycznym lub pokrewnym
- Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w stopniu minimum średniozaawansowanym
- Mile widziane doświadczenie w branży energetycznej
- Umiejetność pracy w zespole, systematyczność, terminowość wykonywania zadań
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.