- Ogłoszenie nr: 173759
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2015 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100
53-310 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych (z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej) i innych ulg przewidzianych przepisami prawa,
- prowadzenie postępowań w sprawach orzekania odpowiedzialności osób trzecich oraz płatników,
- inicjowanie i branie udziału w postępowaniach: upadłościowych i naprawczych, wieczystoksięgowych, dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej, o uznanie za bezskuteczną czynności prawnej dłużnika dokonanej z pokrzywdzeniem wierzycieli,
- wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego,w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących,
- wystawianie upomnień a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych,
- wydawanie decyzji w sprawach zabezpieczeń na poczet zobowiązań podatkowych oraz zarządzeń w sprawach zabezpieczenia na majątku zobowiązanego,
- wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie,
-narzędzia pracy: komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
-praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
-pomieszczenie biurowe w budynku wielokondygnacyjnym z windą,
-urząd dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-parking przy budynku urzędu.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- znajomość przepisów postępowania egzekucyjnego,
- znajomość przepisów prawa upadłościowego i naprawczego,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na tej podstawie decyzji,
- umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne),
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
- umiejętność samodzielnego rozwiazywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania.
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym,
- studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego lub rachunkowości,
- przeszkolenie z obsługi programu komputerowego BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, POLTAX 2B,EGAPOLTAX,
- przeszkolenie z obsługi programu komputerowego RATY, z obsługi programu CZM,
- 1 rok doświadczenia w administracji skarbowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów