- Ogłoszenie nr: 164807
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2014 r.
Urząd Skarbowy w Bytomiu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Referacie czynności sprawdzających OB-4II
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
41-902 Bytom
ul Wrocławska 92
Miejsce wykonywania pracy:
- Bytom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- gromadzenie materiału dowodowego i przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu sprawdzenia formalnej i merytorycznej poprawności złożonych deklaracji,
- pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie informacji zewnętrznych i wewnętrznych w celu zakwalifikowania spraw do przeprowadzenia czynności sprawdzających,
- analizowanie zgromadzonych dokumentów w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie innych instytucji,
- ewidencjonowanie załatwionych spraw w odpowiednich rejestrach w celu rzetelnego sporządzenia sprawozdań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca biurowa pod presją czasu,
-obsługa klienta zewnętrznego,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
-oświetlenie sztuczne i naturalne,
-obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-bariery architektoniczne: stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, wejście do urzędu wyposażone w podjazd, platforma do przewozu osób niepełnosprawnych na parterze budynku, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego proceduralnego i materialnego,
- umiejętność zastosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi,
- obsługa programów Poltax, Word, Biblioteka akt, Excel,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów