- Ogłoszenie nr: 181269
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 maja 2016 r.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw ewidencji i ubezpieczeń zdrowotnych
- w Wydziale Kadr KMP we Wrocławiu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wydział Kadr
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bieżące ewidencjonowanie zatrudnienia funkcjonariuszy Policji oraz sporządzenie, aktualizacja meldunków o stanie etatowym i zatrudnienia funkcjonariuszy w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP we Wrocławiu, jak również zestawień RB 70 oraz statystyk zleconych przez jednostki nadrzędne,
- prowadzenie ewidencji i dystrybucja rozkazów personalnych, sporządzenie rozkazów nagrodowych oraz ewidencjonowanie rozkazów nagrodowych i wniosków od kierowników jednostek i komórek organizacyjnych w celu monitorowania zatrudnienia,
- prowadzenie i ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej KMP we Wrocławiu oraz wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu funckjonariuszy i pracowników cywilnych KMP we Wrocławiu celem nadzorowania nad prawidłowym ich wykorzystaniem,
- sporządzanie zbiorczych wniosków awansowych na stopnie policyjne oraz weryfikacja wniosków o nadanie medali i odznaczeń państwowych i resortowych celem realizacji procedury awansowej policjantów,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek oraz opiniowanie wniosków dotyczących wyrobienia pieczęci służbowych celem ich dalszego przekazania do Wydziału Wsp[omagającego KMP we Wrocławiu i realizacji procedury zakupu,
- prowadzenie ewidencji policjantów zawieszonych w czynnościach służbowych, urlopowanych, pozostających w dyspozycji oraz przeniesionych do KMP oraz odchodzących do innych jednostek organizacyjnych i zwolnionych z Policji celem realizacji dalszych procedur Ustawy o Policji,
- przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji celem przekazania do archiwum.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca będzie wykonywana na III piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
W budynku KMP przy ul. Podwale znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy,
- znajomość obsługi programów biurowych World, Excel
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość programu Płatnik
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów