Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pokój znajduje się na parterze budynku, w którym nie ma windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.
Praca w pomieszczeniu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Praca w wymuszonej pozycji ciała.
W budynku na parterze znajdują się dwie toalety (damska i męska) oraz 4 toalety w pozostałej jego części nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Ogólnie budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Brak oznaczeń dla osób niewidomych oraz podłóg antypoślizgowych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny, czas pracy 8 godzin.
Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim (możliwe wyjazdy służbowe).
Praca administracyjno - biurowa.
Zakres zadań
- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU ERCDŚ
- WPROWADZANIE DANYCH DO BAZY KSIP ORAZ WERYFIKACJA ICH POPRAWNOŚCI
- DOKONYWANIE SPRAWDZEŃ W BAZIE KSIP
- DOKONYWANIE SPRAWDZEŃ W SYSTEMIE WYSZUKIWAWCZYM POLICJI
- OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNJ
- ADMINISTRACJA SIECIĄ TERMINALI W KP MORĄG
- ADMINISTRACJA NAD SYSTEMEM ODN W KP MORĄG
- ADMINISTRACJA STANOWISKA KCIK W KP MORĄG
- ADMINISTRACJA STANOWISK Z DOSTĘPEM DO BAZY KSIP W KP MORĄG
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe